Twitter.com – jauna seja

Twitter.com jaunais dizains
Twitter.com jaunā pirmā lapa

Kamēr Eiropa gulēja savu saldo miegu, mikroblogošanas servisa Twitter.com autori publiskojuši jauno Twitter pirmo lapu, kas redzama attēlā augstāk. Tagad tā izskatās gaumīga savā vienkāršībā un atstāta tikai nepieciešamā informācija. Tomēr vizuālais paskats nav pats galvenais, kas ir mēģināts panākt ar šo uzlabojumu. Jaunā Twitter pirmās lapas versija ļoti uzskatāmi parāda Twitter autoru nākotnes nodomus – vēlmi šo servisu padarīt pēc iespējas pievilcīgāku tieši jaunajiem jeb topošajiem servisa lietotājiem (jo pagaidām redizainu ir piedzīvojusi tikai pirmā lapa, kas redzama tiem, kas nav ielogojušies servisā), kā arī liek uzsvaru uz meklēšanu un tendenču (trend) atpazīšanu. Tagad pirmajā lapā redzam aktuālākos servisa lietotāju sarunas tematus pa minūtēm, dienām un nedēļām – tādējādi Twitter atvieglo dzīvi tiem, kas medī tendences.

Tāpat tagad beidzot visu acu priekšā ir nolikts milzīgs meklēšanas lauks. Meklēšanas rezultāti tiek atgriezti tajā pašā lapā un ir ērti pārskatāmi. Twitter ļaudis ir piedomājuši pie tā, lai meklēšana būtu ne vien ātra, bet arī precīza, tāpēc labajā slejā varam lasīt meklēšanas padomus kā uzlabot savus meklēšanas pieprasījumus. Interesants man šķita piegājiens kā meklēt pozitīvus čivinājienus par kādu jēdzienu. Respektīvi meklējot pēc atslēgvārda “Bruno :)” mēs iegūsim tos meklēšanas rezultātus, kuros Bruno (iespējams, filma) pieminēti pozitīvā gaisotnē. Trakoti vienkāršs gājiens no realizācijas viedokļa, bet ģeniāls ar to, ka viegli saprotams. Zemāk redzami vēl daži meklēšanas padomi.

Twitter
Twitter meklēšanas padomi

Pašos pirmssākumos es Twitter lietoju Internetā, lasīju un rakstīju no viņu servisa tīmekļa vietnes. Tad iemēģināju veselu plejādi ar Twitter klientiem (arī mobilajiem) un atradis savu īsto un vienīgo, mājaslapā iegriezos aizvien retāk un retāk. Taču, iespējams, šis veiksmīgais redizains mani aicinās biežāk iegriezties pašā lapā, lai apskatītu svaigākās sarunu tendences, kā arī pameklētu ko nu ļaudis runā par kādu mani interesējošu tēmu.

Twitter
Dažām tendencēm Twitter pat mēģina publicēt skaidrojumus

Citās ziņās:

Esi jauniņais šajā lietā? Lūk, pieci padomi priekš Twitter iesācējiem. Te 101 padoms arī biznesa cilvēkiem. Lielbritānijas valdība publicējusi 20 lapas garu pamācību kā lietot Twitter. Pāri okeānam, Amerikā Twitteris aizliegts Baltajā namā. Tulko savus čivinājienus ar Twinslator. Liena raksta kāpēc valsts struktūrās nevajadzētu bloķēt pieeju sociālajiem tīkliem. Satura ziņā lielisks blogs, iesaku palasīt. Es pats uzskatu, ka valsts struktūru darbinieki ir jāizglīto par sociālo rīku izmantošanas lietderīgumu un postu nevis brutāli jānogriež šīs iespējas. Tā jau slikti ar komunikāciju ar sabiedrību – nepadarīsim šo situāciju vēl traģiskāku. Un noslēgumam humors – Kevins Speisijs māca Deivam Lettermanam kas ir Twitteris, kā arī piecas Twitter-dziesmas.

5 komentāri

  1. teikšu kā ir – man vispār patīk!
    pieliekot tendences viņi acīmredzot piespiedīs cilvēkus doties tieši uz Twittera lapu! Es jau redzu kārtējo peļņas avotu – pārdot tendenču vārdus, lai tie parādās pašā sākumā. Teiksim Coca-colai jauns produkts, ņem un nopērk vietu sava produkta vārdam šo tendenču sākumā, portams pirms tam sarakstot Twitterī postus par šo produktu!

  2. Ej nu saraksti miljonus čivinājienu par kādu pirktu tematu. Nedomāju, ka tā būs pirmā lieta ar ko Twitter centīsies nopelnīt. Galu galā pārāk riskanti ar tik fundamentālu iespēju tā nesmuki spēlēties..

  3. nē doma tāda, ka konkrētais temats sākumā tiek ielikts mākslīgi bez vajadzīgā čivinājumu skaita! Lai arī tas būtu nesmuki, man tas izskatās vairāk kā reāli!

Pievienot komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta. Obligāti aizpildāmie lauki ir atzīmēti ar *